ПОТВРДА ЗА ПРОМЕНУ НАМЕНЕ (целог или дела) ОБЈЕКТА БЕЗ ИЗВОЂЕЊА РАДОВА и ПОТВРДА ЗА ТЕКУЋЕ ОДРЖАВАЊЕ ОБЈЕКТА
За издавање оваквог документа потребно је приложити следеће:
• уредно и комплетно попуњену Пријаву која се добија на писарници С.О.Панчево, шалтер бр. 9
• доказ о уплати републичке административне таксе у износу од 690,00 динара на ж.р. 840-742221843-57, број модела 97, позив на број 02-226
• опис радова (за текуће одржавање) односно копија плана и прецизан опис нове намене простора (за промену намене)
• доказ о праву својине, коришћења, закупа или другог стварног права на предметној парцели односно објекту, односно доказ о легалном постојању објекта који се одржава, односно коме се мења намена.
Напомена: Сву документацију потребну за издавање наведених докумената потребно је приложити у оригиналу или овереној копији (у суду или општини) не старијих од 6 месеци у односу на дан њиховог пријема на писарницу општине Панчево.